Nisam dugo tražio savjet ali sada mi je zaista potreban od pravog stručnjaka za kočnice . Vozim Daciu Super Novu 2003 god. i imam problema s prednjom desnom kočnicom- 50 % koči u odnosu na lijevu prednju . Promijenio sam nove diskove i disk pločice s kompletnom promjenom ulja u kočnicama te dobro odzračeno .Pitao sam mnoge za savjet te rekoše kako ima veze s gumenim crijevom na kočnici , napominjem kočiona čeljust je u redu .Kada spojim kabel senzora na kočionom cilindru on daje signal i kontrolna žaruljica kočnice svijetli iako automobil radi normalno i koči te ima dovoljno ulja u posudi . Ručna lijeva na zadnjem kotaču mi slabo hvata i slabije drži i nožna na istom kotaču . Molim za pomoć tj. za savjet stručnjaka .
Dacia kočnice...pomoć?!
verovatno je problem u gumenom crevu šta ide do čeljusti nema 100%propustljivost kočionog ulja nakupi se tu prljavština i kočnica kasni najbolje staviti novo pa onda videti pozz... :roll
Pero, možda si u pravu, ali pre će biti da nisi. Čoveku ne radi dobro ni zadnji levi. Auto ima dvokružni sistem kočenja ali on nije povezan da radi tako.
dobro da li netko zna uopće kakav je sistem kočenja dvokružni ilinešto treće.
pokušao sam svašta diskovi novi , disk pločice nove ,novo ulje a kada postavim kabl koji ide na presostat ulja na kočionom cilindru onda mi gori lampica od kočnice kao da nevalja ili nema ulja . tražio sam po internetu sistem kočenja za daciu ali još to nisam uspio pronači pa molim ako ima neka internet adresa da mi ju postavite ili neki dobar savjet stručnjaka .
Ako niste već do sad probali,pitajte OVDE
Koliko sam do sad video dosta su konkretni u odgovorima
Sretno!!!
posto ti nekoci prednji desni za 50 posto preporucio bih ti da krenes od glavnog kocionog cilindra preko cevi do gumenog creva. sto se tice zadnje osovine i rucne kocnice razliku kocenja mogao bi da smanjis dotezanjem sajle na tom tocku ( stim da nije prevelika razlika i morao bi da pazis da ne pretegnes jel bi ti tocak blokirao).
inace pokusaj na internetu u guglu da otkucas EPER-DACIA...mozda i nadjes nesto interesatno
kratko da se ubacim: nemam trenutno ovde instalisanu dokumentaciju ali - renault (solenza koristi bas to) ima dvokruzne unakrsne sisteme, znaci prednji desni - zadnji levi, prednji levi - zadnji desni. smanjena sila kocenja najcesce je uzrokovana starim crevima (unutrasnjost se 'razlistava' i listovi se ponasaju kao zalisci), vrlo cesto je deo problema i otpustanje celjusti (ako zakoci, klesta ostanu blokirana, pa tek posle nekog vremena otpuste). prvo proveri mehanizme na zadnjim tockovima, narocito zadnji levi, problem na mehanizmu paknova (pozadi su dobosi) moze da izazove pad sile kocenja na odgovarajucem prednjem tocku. zaglavljen mehanizam u nekom polozaju moze da dovede do nemogucnosti postizanja pritiska u sistemu. kada dobijes izjednacene sile na zadnji tockovima i normalan rad rucne, onda eventualno (ako problem sa prednjim tockovima jos postoji) ides dalje: zamena creva, najbolje na oba prednja tocka. ako ni to ne otkloni problem, moraces da 'pozdravis' novi glavni cilindar.
poslusaj coveka...pozdrav
pronašao sam i pojačivač zadnjeg kočionog sistema , a usput sam zamjenio crijeva na prednjem kočionom sistemu te pregledao čeljusti i disk pločice te mi prednji dio dosta dobro izgleda. Na zadnjem sistemu bi još mogao da promijenim kočione cilindre pa da onda vidim. Imam još jedno pitanje na glavnom kočionom cilindru ispod posude ulja postoji kao indikator i kada kabl uštekam na njega onda mi kontrolna lampa na tabli svijetli crveno od kočnica kao da nema ulja ili je to nešto drugo , postoji još jedna kontrolna lampa ali ona se pali tek kada se ploćice potroše oko pola i to žuto svijetli .
pronašao sam i pojačivač zadnjeg kočionog sistema , a usput sam zamjenio crijeva na prednjem kočionom sistemu te pregledao čeljusti i disk pločice te mi prednji dio dosta dobro izgleda. Na zadnjem sistemu bi još mogao da promijenim kočione cilindre pa da onda vidim. Imam još jedno pitanje na glavnom kočionom cilindru ispod posude ulja postoji kao indikator i kada kabl uštekam na njega onda mi kontrolna lampa na tabli svijetli crveno od kočnica kao da nema ulja ili je to nešto drugo , postoji još jedna kontrolna lampa ali ona se pali tek kada se ploćice potroše oko pola i to žuto svijetli .
sa dosta zakasnjenja: indikator na posudi je za nizak nivo kocione tecnosti. ako nje ima, na max je, a pali se kontrolno svetlo kad zakacis kabl, onda je probio prekidac u poklopcu posude
verovatno je problem u gumenom crevu šta ide do čeljusti nema 100%propustljivost kočionog ulja nakupi se tu prljavština i kočnica kasni najbolje staviti novo pa onda videti pozz... :roll
http://peradetlic.hupont.hu/
http://kreativnost.4umer.com/