Dobrodošli, gost - Registracija | Zaboravljena šifra

Mercedes w124 300d nemoguće odzračiti zadnje kočnice

3 poruka / 0 new
Poslednja poruka
Maajstor
Maajstor's picture
Offline
Registrovan dana: 19/10/2011
Poruke:

već dva dana pokušavam odzračiti zadnje kočnice na mercedesu w124 on ima duplu kočionu čeljust tj po dva cilindra za svaki točak kolega pumpa kočnicu stisne i zadrži ja otvorim ventil za odzračivanje i tako po pola sata jedva da malo pljucne ulja i zraka i ništa probali smo ga ostaviti da se ulje salije prirodnim padom tako što smo odvrnuli kočiona klješta i ostavili crijevo da visi nije izašlo ni kapi probali smo odvrnuti lajtung prije ABS-a i glavni cilindar nabija ulje na odvrnuti lajtung nije mi jasno ? a ulje u posudi se uopće ne smanjuje tj smanji se neprimjetno ne znam zašto neće da nije što zapeklo u abs-u kakav ventil ili ?

90% mi uzela kafana a ostalih 10 trošim ovih dana

Maajstor
Maajstor's picture
Offline
Registrovan dana: 19/10/2011
Poruke:

jedino što mi pada na pamet je da probam kompresorom nabiti pritisak u posudu za ulje pa ako neće onda stvarno ne znam

90% mi uzela kafana a ostalih 10 trošim ovih dana

BOSSKE
BOSSKE's picture
Offline
Registrovan dana: 13/06/2010
Poruke:

Tesko ces kompresorom ista uraditi, iskocice boca iz cilindra i nista nisi uradio.

Prvo kreni redom, raskaci dovodno crijevo ili cijev sa cilindra pa vidi da li kad stisnes papucicu na njega izbacuje pritisak, ako ne, ides dalje, imas pozadi regulacioni ventil za kocnice, na zadnjoj gredi se obicno nalazi, gdje se regulise jacina zadnjih kocnica spram opterecenja automobila. Vidjeces budzevinu u koju ulaze kocione cijevi.

desava se da zapekne polugica na njemu, a pogotovo ako je tocak odvojen od zemlje pa je opruga nategla maksimalno na dole, njemu pokazuje da je zanji kraj rasterecen skroz, pa ventil maltene zatvori skroz. Kombinacija godina i rasterecenja moze da izazove problem. ako i on radi kako treba onda je vjerovatno ili do absa ili do glavnog kocionog. Ali glavni kocioni ili sa jednom ili sa dvije cijevi spaja se sa ABS koji dalje distribuira kocionu silu shodno svojim procjenama.
E sad ne znam sta je LAJTUNG pa ne znam sta ste odvrtali, ali trebalo bi na abs-u da pise koji je izvod za koji tocak pa probajte i na izlazu iz abs-a da provjerite. Hoce i u njemu ventili da zaribaju a ima ih mali milion. Kad otvoris abs vidis da njega u stvari cine ventili, mnogo njih sa nekim budzevinama, nisam zalazio u detalje jer to se ne popravlja. Ali kreni redom i koristi otvorene-prorezane okaste kljuceve sestougaone, jer obicno su holenderi od cijevi za kljuc 11 i mekani su pa obicnim vilastim kljucem zacas oblajznu.