Dobrodošli, gost - Registracija | Zaboravljena šifra Prijava
www.samsvojmajstor.com logo

  • Naslovna
  • Forumi
  • Albumi
  • Majstori

Najpopularnije danas

TA peći - najčešća pitanj...
Grejanje na pelet
Popravka veš mašine-savet...
Veš mašine Gorenje

Poslednje teme na forumu

Sisanje ovce za cene mate...
Pomoc oko tacaka po zidu
Pregradjivanje prostorije...
Izrada trema za auto od m...

Forum

  • Aktivne teme
  • Neodgovorene teme
  • Napredna pretraga

Naslovna » Forums » Uradi sam » Popravka automobila

Ventilator na autu

17 poruka / 0 new
Login or register to post comments
Poslednja poruka
Mon, 29/08/2016 - 13:38
Ventilator na autu
#1
gavrastapar
gavrastapar's picture
Offline
Registrovan dana: 11/08/2016
Poruke:

Ventilator na autu nece da se ukljuci samo kad motor radi,kad podigne temperaturu kad motor radi nece da ukljuci ventilator,ugasim motor ventilator se ukljuci,upalim auto ventilator se odmah ugasi,ponovo iskljucim motor,ventilator se ukljuci i tako...

Top
  • Login or register to post comments
  • 1513 prikaza
  • Za printanjeZa printanje
Tags:
  • Popravka automobila
Sat, 03/09/2016 - 07:27
ako pokazivac temperature na
#2
zakcoske
zakcoske's picture
Offline
Registrovan dana: 25/03/2016
Poruke:

ako pokazivac temperature na kontrolnoj tabli stoji na sredini ili malko vise dok auto radi onda je sve uredu. Ako je vozilo upaljeno I stoji u mestu a temperatura dostize 75% na skali ili ulazi u crveno a ventilator ne pali, onda nesto nije u redu.

Top
  • Login or register to post comments
Fri, 23/09/2016 - 12:14
gsi
#3
gavrastapar
gavrastapar's picture
Offline
Registrovan dana: 11/08/2016
Poruke:

Ulazi u crveno i nece da ukljuci ventilator na hladnjaku kad motor radi,cim ugasim motor on se ukljuci,ponovo ukljucim motor ventilator se ugasi,znaci nece da se ukljuci samo kad motor radi,auto nema klimu.

Top
  • Login or register to post comments
Fri, 23/09/2016 - 13:27
Ovo mora da je neka šala.Dali
#4
Dedadule
Dedadule's picture
Offline
Registrovan dana: 29/03/2013
Poruke:

Ovo mora da je neka šala.Dali vam je palo napamet da oterate automobil (ako se radi o automobilu) kod majstora,prošlo je mesec dana od pojave kvara.

Top
  • Login or register to post comments
Fri, 23/09/2016 - 20:51
gsi
#5
gavrastapar
gavrastapar's picture
Offline
Registrovan dana: 11/08/2016
Poruke:

Nije sala,auto trenutno nije registrovan i stoji u garazi imam drugi auto ,da sa mislio da idem kod majstora ne bi ovde pitao a i auto nekad radi normalno.

Top
  • Login or register to post comments
Fri, 23/09/2016 - 20:57
gsi
#6
gavrastapar
gavrastapar's picture
Offline
Registrovan dana: 11/08/2016
Poruke:

Pitao sam ovde jer mozda je neko imao slican kvar,jer prepostavljam da nije nista ozbiljno,posto nekad radi normalno a nekad ne,a ti ako ne znas posto me tvog misljena i gluposti.

Top
  • Login or register to post comments
Sat, 24/09/2016 - 09:46
Prvo zameni relej za
#7
zakcoske
zakcoske's picture
Offline
Registrovan dana: 25/03/2016
Poruke:

Prvo zameni relej za ventilator I proveri osigurace. Ako je to uredu onda proveri senzore . Obicno ima dva senzora. Jedan koj govori komputeru kolika je temperature (nalazi se na kraju gornjeg creva do motora) .On se meri sa omometrom ,diskonektujes uticnicu pri merenju (kad je hladan oko 2300 oma ,kad je motor vruc oko 250 oma,ako je tako on je ispravan ).Drugi je bimetalni prekidac ima istu ili slicnu uticnicu I nalazi se na kraju donjeg creva kod motora I on je obicno otvoren (moror hladan) ,kad se motor zagreje oko 97-99 stepeni on se ukljuci (ukljuci se ventilator) Ijedan I drugi mogu da se provere bez vadjenja sa alligator stipaljkama ili ih skinuti I umociti u dzezvu za kafu (prokljucalu vodu) Ako se sve ovo pokaze da radi I on dalje ne pali onda imas problem sa strujom (prekinut kabal, zaprljana/zardjala uticnica I t.d.).Ovi senzori su obicno usrafljeni na metalnom delu blizu creva.

Top
  • Login or register to post comments
Sat, 24/09/2016 - 10:13
Pozeljno je kad se trazi
#8
zakcoske
zakcoske's picture
Offline
Registrovan dana: 25/03/2016
Poruke:

Pozeljno je kad se trazi odgovor za probleme na vozilima da se navede koje je vozilo ,godiste,karburator ili e.ubrizgivaci i t.d.. Svaki proizvodjac ima razlike, Ova nova vozila su dosta slozena i treba koristiti servisnu knjigu ili alldata/autodata da bi se lakse i brze nasao problem.

Top
  • Login or register to post comments
Sat, 24/09/2016 - 12:56
gsi
#9
gavrastapar
gavrastapar's picture
Offline
Registrovan dana: 11/08/2016
Poruke:

Kadet Gsi 2.0 ,95kw,1986.e.ubrizgivaci

Top
  • Login or register to post comments
Sat, 24/09/2016 - 13:01
gsi
#10
gavrastapar
gavrastapar's picture
Offline
Registrovan dana: 11/08/2016
Poruke:

Primetio sam da nemoze da se ukljuci ni u kabini ventilator kad motor radi,cim ugasim motor odma se ukljuci normalno.

Top
  • Login or register to post comments
Sun, 25/09/2016 - 12:29
Neznam dali su to dva kvara
#11
zakcoske
zakcoske's picture
Offline
Registrovan dana: 25/03/2016
Poruke:

Neznam dali su to dva kvara ili oba ventilatora dele zajednicku struju. probaj dali u kabini radi fen na bilo kojoj poziciji dok motor radi (od min do maximuma). Dali imas problema sa paljenjem (usporeno verglanje) Akomulator 12.5v , kad motor radi treba da meri 13-14 v, pa kad upalis svetla treba da drzi tu voltazu . Dali sva elektronika radi (migavci ,prednja I zadnja svetla).Ako ti bude trebao majstor ,pozeljno je da znas ima li jos nekih problema.Jesi li proverio sve osigurace a posebno one koji su vezani za ventilator-e (osiguraci kod motora I u kabini).

Top
  • Login or register to post comments
Sun, 25/09/2016 - 16:39
gsi
#12
gavrastapar
gavrastapar's picture
Offline
Registrovan dana: 11/08/2016
Poruke:

Problem je u bravici ,izgleda da nevrati kljuc dobro kad uplalim motor,tu sam bravicu menjao pre pola godine i nije original nego ono sranje iz turske ili tako nesto,sad sam ga bio upalio i nije radio ventilator u kabini samo sam malo vratio kljuc i on proradio...znaci tu pravi neki problem.

Top
  • Login or register to post comments
Sun, 25/09/2016 - 16:49
gsi
#13
gavrastapar
gavrastapar's picture
Offline
Registrovan dana: 11/08/2016
Poruke:

Hvala Zakcoske na savetima.

Top
  • Login or register to post comments
Mon, 26/09/2016 - 04:23
Bravo majstore. Brava moze da
#14
zakcoske
zakcoske's picture
Offline
Registrovan dana: 25/03/2016
Poruke:

Bravo majstore. Brava moze da pravi takve probleme..Uzmi original bravu. Zna da bude skuplja ,ali je kvalitetno napravljena. Proizvodjaci koji prave kopije ,nece I nesmeju da prave kao originalni deo, a da naprave bolje onda nebi zaradjivali. Ako se posle zamene I dalje pojavljuje isti problem onda proveri one delove (senzore,releje,osigurace).Ako se ikad desi da ventilator u kabini ne radi na sporijim brzinama, a radi na najbrzoj ,onda ima elektronski deo, zasrafljen na plasticnu cev pored ventilatora. Taj deo koristi kretanje vazduha za rashladjivanje ,posto ima otpornike kao federe koji se greju (zna da zardja I izgubi kontakt)

Top
  • Login or register to post comments
Mon, 26/09/2016 - 09:47
gsi
#15
gavrastapar
gavrastapar's picture
Offline
Registrovan dana: 11/08/2016
Poruke:

Sve sada radi,bravica za paljenje los kvalitet,narucio sam original.

Top
  • Login or register to post comments
Thu, 02/03/2017 - 14:28
mazda 626 LX 2.0 benzinac 1986god
#16
Janus22
Janus22's picture
Offline
Registrovan dana: 02/03/2017
Poruke:

imam problem sa hladnjakom, kad upalim kola vodu ih hladnjaka izgura u pomocnu posudu. zanima me dal je neko imao slican problem, i sta bi moglo da bude?

Top
  • Login or register to post comments
Fri, 03/03/2017 - 01:46
Da li se pri tom desi da ta
#17
Sandburg
Sandburg's picture
Offline
Registrovan dana: 10/11/2016
Poruke:

Da li se pri tom desi da ta ekspanziona posuda bude pod pritiskom? Ili možda motor diže temperaturu?

Top
  • Login or register to post comments