Dobrodošli, gost - Registracija | Zaboravljena šifra

Volkswagen touran benzinac 1.4TSI 103kw/140ks

15 poruka / 0 new
Poslednja poruka
peradetlic
peradetlic's picture
Offline
Moderator
Registrovan dana: 07/03/2009
Poruke:

jel zna neko nesto o ovim benzinskim motorima ili ima iskustva o njima razmisljam da kupim tourana sa ovim motorom
uglavnim svi kazu da bezim od tih motora
a navodno je proglasen za motor generacije

juninho
juninho's picture
Offline
Registrovan dana: 16/03/2013
Poruke:

Koliko sam ja citao o tom motoru, imali su dva problema. JEdan je bio sa lancem (ima lanac umesto zupcastog) koji je znao da se istegli i napravi haos odnosno urnise motor, valjda je materijal od kojeg je napravljen lanac bio veoma los. Drugi je sa turbom, odnosno bas taj koji ima 140 konja je twincharged, pa sam citajuci naisao da ima problema sa tom predturbinom...
Navodno je bolji 1.4 tsi sa 122HP, ima jedan turbo i jednostavniji je, malo je slabilji ali daleko od toga da je spor....isto tako ima neka preporuka tipa uzimati posle npr. 2008. godista kada su resili neke decije bolesti tih motora.

tenzor
tenzor's picture
Offline
Moderator
Registrovan dana: 01/11/2008
Poruke:

Posle ISUZU motora sve će ti biti loše Smile . Šalu na stranu koliko sam čuo osetljivi motori sa skupim održavanjem .

zakcoske
zakcoske's picture
Offline
Registrovan dana: 25/03/2016
Poruke:

Valjda te motore u poslednje vreme proizvodi skoda. Ako sam dobro shvatio citajuci neke komentare . Kod motora sa lancom otkaze zatezivac lanca , pa su poceli da ugradjuju sa zupcastim kaisom i opet to nije neko resenje , jer kad pukne kais iskrive se ventili . U jednom komentaru, potencialnom kupcu je dato do znanja za probleme na tim motorima, tako da mu je bilo ponudjeno drugo vozilo.Napomenut je problem sa direktnim ubrizgavanjem, a i zazor izmedju klipa i cilindra. Vidim da potrosaci vode sudske parnice protiv VW zbog prevremenog pucanja zupcastih kaiseva i stete nastale usled toga . Tesko je naci detaljnije informacije. Probleme svi kriju.

peradetlic
peradetlic's picture
Offline
Moderator
Registrovan dana: 07/03/2009
Poruke:

rešio nedoumicu uzeo dizelaša 1,9 TDI 77kw/105ks p aćemo videti kako će se pokazati posle isuzua
na žalost isuzu ostario i malo prostora za pakovanje mada motor perfektan i dan danas

peradetlic
peradetlic's picture
Offline
Moderator
Registrovan dana: 07/03/2009
Poruke:

hteo sam benzinca ali me odgovorili pogotovo kod turana
probao sam par benzinca dok sam tražio i nije to to

pao stari proveren dizel

Vukoje.B
Vukoje.B's picture
Offline
Moderator
Registrovan dana: 13/11/2009
Poruke:

Taman htedoh da sitnu knjigu napišem. Smile

Dobro si uradio. Takav motor, samo starije generacije je u mom Golfu. Za ovih 10 godina sam samo menjao ulje i filtere.
Delovi jesu poskupi, ali to se ne kvari.

Troši oko 5.5 litara iako je star skoro 20 godina. Da ne pričam o snazi koju dobiješ baš kada ti zatreba.

Ništa ne ostavljam nezavrš

peradetlic
peradetlic's picture
Offline
Moderator
Registrovan dana: 07/03/2009
Poruke:

videćemo dosad sam vozio opela dizela 15god corsa 1,7D ISUZU motor
kako će se VW pokazati videću
uradio sam veliki servis sve komplet još nove gume da mu stavim i vozi

tenzor
tenzor's picture
Offline
Moderator
Registrovan dana: 01/11/2008
Poruke:

Skrati interval menjanja zupčastog kaiša bar za 10 000 km i biće sve u redu uz naravno sve "dečije bolesti " polovnjaka :9
Hebali ih interferenti motori Smile

zvukoljub
zvukoljub's picture
Offline
Moderator
Registrovan dana: 05/09/2007
Poruke:

https://youtu.be/NkvWGpyv_c0.
Приказ проблема код интерферентних мотора, ако неко не зна шта значи тај појам.

Без алата нема заната, a без знања ни најбољи алат неће помоћи..

zakcoske
zakcoske's picture
Offline
Registrovan dana: 25/03/2016
Poruke:

TDI 1.8L – 8 valve Non-Interference
2.0L – 8 valve Non-Interference (However there have been instances of bent valves)
16 valve diesels Interference
VR6 Interference

Zupcasti kais kod dizela promeniti na 80k km ili pre, iz razloga sto se cesto desi da puknu ranije .

peradetlic
peradetlic's picture
Offline
Moderator
Registrovan dana: 07/03/2009
Poruke:

zupčasti kaiš i vodena pumpa se menja na 100000km ili 5god. tako sam radio kod corse
kod VW taj interval četri godine ili na 100000km tako mi reče majstor koji mi radio servis
navodno kods ovih 1,9 TD motora kaiš je nešto napregnut pod opterećenjem džaba mi i pričao ne kapiram to nije moj fah

hteo sam preći na benzinca ali nisam našao koji bi mi odgovarao a u firmi kolege uglavnom svi VW dizele voze

tenzor
tenzor's picture
Offline
Moderator
Registrovan dana: 01/11/2008
Poruke:

Nije problem u servisnom intervalu već u kvalitetu samom kaiša i ostallih delova . Po meni mnogo je veći rizik terati kaiš do kraja , nego ga menjati ranije , obzirom koje štete mogu da nastanu . Barem ja tako razmišljam Smile

peradetlic
peradetlic's picture
Offline
Moderator
Registrovan dana: 07/03/2009
Poruke:

upravo tako kvalitet kaiševa pogotovu danas

zakcoske
zakcoske's picture
Offline
Registrovan dana: 25/03/2016
Poruke:

Da po knjizi kazu 100000 , ali posto se desilo vise slucajeva ranijeg pucanja , bolje ga zameniti ranije. Ima tu i vise faktora koji bi doveli do takvih problema: temperatura , neadekvatna voznja, curenje pumpe, curenje ulja na poklopcu., a i predhodni vlasnik je mozda stavio kais koji nije original. Uvek instalirajte original vw kais, svi drugi kajsevi ce krace trajati.. Kopije delova koje se nude na marketu nisu istog kvaliteta , a pogotovu elekrtonski koji nisu identicni originalu. Osetio sam to po svom dzepu.