Dobrodošli, gost - Registracija | Zaboravljena šifra

VW motor 2.4d problem sa glavom motora

7 poruka / 0 new
Poslednja poruka
elektronplus
elektronplus's picture
Offline
Registrovan dana: 04/03/2009
Poruke:

Molim za savjet.
Imam problem sa pojavom vazduha u sistemu za hladjenje, tj. nabija kompresiju.Glava je obradjena,novi su ventili i vodjice a i ispitana je prije montaze komp. vazduhom pritiska 8 bar, gdje nije pokazala nikakve pukotine.
Nakon montaze sam presao 50 km bez probleme a onda sam opet ostao bez grijanja tj. opet je poceo da nabija.
Probao sam i sa obicnim dihtungom,klingeritnim, jer sam sumnjao na sitnije neravnine na bloku ali se sve isto ponavlja.
Da li je moguce da je ipak pukla glava ali da je 8 bar mali pritisak da bi hladna pokazala pukotinu.
Unaprijed zahvalan.

elektronplus
elektronplus's picture
Offline
Registrovan dana: 04/03/2009
Poruke:

Pozdrav DEAN78,
Vodu izbaci na samoj glavi, na onoj pvc prirubnici sa desne strane, gumica ispod nje popusti kada nabije pritisak.

sasco
sasco's picture
Offline
Registrovan dana: 28/12/2009
Poruke:

svaka glava mora da se testira na VRUCE

autoanta
autoanta's picture
Offline
Registrovan dana: 20/02/2010
Poruke:

Mislim da imas ris u cilindru pored vodenog kanala za hladjenje te tu nabija kompresiju i pravi pritisak

mahdi
mahdi's picture
Offline
Registrovan dana: 31/03/2009
Poruke:

to ispitivanje glave nije mjerodavno,jer aluminijum reaguje razlicito hladan i ugrijan na 90-ak stepeni. kod 2.4 motora cesto dolazi do pucanja glave tako da je problem 99 % u tom.

mahdi
mahdi's picture
Offline
Registrovan dana: 31/03/2009
Poruke:

ja tek sad ugledah datum postavljanja teme. :hh :hh :hh

energija
energija's picture
Offline
Registrovan dana: 17/10/2009
Poruke:

Iako je staro pitanje, mozda nekome ubuduce bude pomoglo.
Taj motor, CP tj CW verzija ima sistemsku fabricku konstrukcionu gresku i gotovo 100% sigurnosti je da ce da se dogodi opisana havarija.
Te glave se ne "rade", nema nikakvog obradjivanja vec jedino bacanje u otpad i nova glava.

Istovremeno, te glave su napravljene tako da su (vrlo cesto) porozne, odnosno takav je odlivak (ti VW motori su poznati kao vrlo nekvalitetni).

Jedno od resenja iz prakse je da se u tom motoru koristi ultra lako ulje, lako tecno, pogotovu zbog (fabrickog nedostatka) loseg podmazivanja 6.cilindra.

Istovremeno postoji upgrade samog VWa sa inoviranom pumpom ulja povecanog kapaciteta.

Ti motori pravljeni posle 1987. godista su doziveli brojna poboljsanja, i to je pomoglo da se poveca radni vek nesto ali je to i dalje vise lutrija i sreca kada ce se dogoditi havarija tek tako.

TIC verzija sa interkulerom je dosta otpornija verzija, i ima drugaciju glavu.

Taj motor koji se stalno koristi u zagrejanom stanju, tj na vrlo dugim turama moze da dostigne jako velike predjene kilometraze, u prosecnim radnim uslovima ako dogura preko 250.000km bez popravke moze se posmatrati kao primerak koji je bio dugovecan.

Ta glava je bimetalne konstrukcije i VW nije predvideo nikakve popravke tipa ravnanje i slicno, vec iskljucivo zamenu.

Pokusaji u praksi kako je opisano u pocetnoj poruci sa remontom se po pravilu zavrsavaju ponovnim kvarom.

U SAD ima podosta korisnika (bivsih) tog motora koji su opisali svoje dogodovstine po netu, ja sam imao sasvim dovoljno briga sa tim motorom da znam da ga treba zaobilaziti u sirokom luku.

PS. postoji i doterana verzija tog motora koja je kratko koristila za vojne potrebe, u Pinzgaueru sa posebnim sistemom predgrejanja.