Dobrodošli, gost - Registracija | Zaboravljena šifra Prijava
www.samsvojmajstor.com logo

  • Naslovna
  • Forumi
  • Albumi
  • Majstori

Najpopularnije danas

TA peći - najčešća pitanj...
Grejanje na pelet
Popravka veš mašine-savet...
Veš mašine Gorenje

Poslednje teme na forumu

Pregradjivanje prostorije...
Izrada trema za auto od m...
Problem sa samohodnom kos...
Kako najlakše pronaći ven...

Forum

  • Aktivne teme
  • Neodgovorene teme
  • Napredna pretraga

Naslovna » Forums » Uradi sam » Sam svoj majstor

Uljna pumpa na skuteru 50 cc 2t

4 poruka / 0 new
Login or register to post comments
Poslednja poruka
Fri, 26/02/2021 - 22:47
Uljna pumpa na skuteru 50 cc 2t
#1
axe015
axe015's picture
Offline
Registrovan dana: 14/12/2014
Poruke:

Majstori pomagajte molim vas.
Imam problem sa uljanim tankim crevom koje ide iz karburatora u cilindar ili gde vec u pumpu. E pa ja sam ga iscupao iz cilindra. Koliki je problem to vratiti i cemu to uopste sluzi?
Je li to neko prelivno crevo ili je nesto bitno jako?
Inace u pitanju je kineski skuter 2 takta ''Longija'' 50cc

Top
  • Login or register to post comments
  • 153 prikaza
  • Za printanjeZa printanje
Tags:
  • Sam svoj majstor
Sat, 27/02/2021 - 00:55
To sluzi da ulje iz
#2
BOSSKE
BOSSKE's picture
Offline
Registrovan dana: 13/06/2010
Poruke:

To sluzi da ulje iz rezervoara ubacuje u karburator i pravi mjesavinu goriva i 2t ulja. Kad se skine plastika koja ide oko ciindra, lako ga je vratiti na svoje mjesto, vidi se mala pipa, a na tom mjestu ulazi sajla od gasa kod vecine modela koja kao zatvara protok ulja.

Moj savjet ti je, kad si vec uradio pravu stvar , tj sticaj okolnosti je odradio to za tebe, postupak je da ispraznis rezervoar od ulja i zaboravis na tu pumpu, pravis mjesavinu prilikom sipanja goriva u rezervoar, i to polusinteticko 2t ulje, 2,5%, (Iako uvoznici savjetuju sinteticko, jer je Boze moj motor proizveden nov,, u praksi se pokazalo daleko najbolje mineralno, onda pa polusinteticko za kineske motore, jer su svi kopija minareli masina, koje su projektovane za mineralno ulje, i ono najbolje sagorijeva, ali pravi najvise dima i cadji, pa se zato koristi polusintetika kao kompromis. SInteticko ako sipas, stalno ce da balavi ulje iz auspuha, jer ne moze da ga kvalitetno sagori, a onda ce se desiti da zapusi katalizator u auspuhu pa eto jos jednog belaja)
U praksi to znaci i da sipas 25ml ulja na litar goriva. Najbolje je uzeti medicinski spric od 20ml, koji je citav palsticni, tj bez onog gumenog dijela unutar sprica, i sa njim prilikom sipanja goriva dospes odgovoarajucu kolicinu ulja shodno kolicini goriva koja je sipana

Osnovni uzrok zaribavanja kod kineskih skutera je prestanak rada uljne pumpe, niti moze da se predvidi kad ce, niti u radu moze da se vidi da je stala, malo skuter pocne bolje da vuce , bez ulja, i onda stane...A te uljne pumpe su plasticni zupcanici koje pogoni obicno metalni puz, i vrlo lako zupcanici odu, i strada skuter bezveze.

Drugi problem je sto pumpa linearno sa povecanjem broja obrtaja ubacuje i ulje, i pogotovo na visim obrtajima kad pustis gas, gorivo ne ide kroz karburator, a ulje i dalje ubacuje, i to rezultira mascenjem svjecice i cesto knedlom kad se ponovo stisne gas.

Samo zavori to crijevo koje ide na karburator da ne vuce fals vazduh i miran si.

Ovako jeste malo zezanja oko sipanja ulja i pravljenja mjesavine, ali je sigurno i dugovjecno za motor.

Top
  • Login or register to post comments
Sat, 27/02/2021 - 08:38
Ne znam ni sam druze videcu
#3
axe015
axe015's picture
Offline
Registrovan dana: 14/12/2014
Poruke:

Ne znam ni sam druze videcu sutra sta cu sa njim. Dal popravljati ili blombirati.
Nije problem praviti mesavinu to mi najmanji problem i bar znam da sam miran

Top
  • Login or register to post comments
Sat, 27/02/2021 - 09:41
Pa bas tako, ako nije problem
#4
BOSSKE
BOSSKE's picture
Offline
Registrovan dana: 13/06/2010
Poruke:

Pa bas tako, ako nije problem da se mjesavina pravi rucno, svakako je daleko bolje i pouzdanije.
Ima bar 20tak slucajeva gdje je ta pumpa oblajznula na novim skuterima sa manje od 1000km predjenih, tako da mislim da ona nije nikako dobro rjesenje.

Samo to crevo koje izlazi iz karburatora skratiti i ostaviti jedno 5cm duzine, spaliti upaljacem vrh i kombinirkama slijepiti, ili ubaciti neki tanki sraf u crijevo, i rijesen problem

Top
  • Login or register to post comments